آب آلبالو اگر برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مفید است؟
نوشته شده توسط : rshaole

آب آلبالو اگر برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مفید استبه عنوان یک قاعده، آب آلبالو حاوی آنتی اکسیدان غنی، کربوهیدرات ها، پروتئین و مواد معدنی مختلف است که کمک به حفاظت در برابر عفونت های ادراری، سنگ کلیه، التهاب، و غیره آب قره قاط خوب برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است؟ خوانده شده در لطفا.

سندرم نفروتیک با نشانه های متفاوت، مانند پروتئین، ادم، hypoproteinemia و چربی خون مشخص می شود. مواد مخدر، مانند استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی، کمک خواهد کرد که علائم و عوارض را کنترل کنید. علاوه بر این، چربی خون بالا خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. آب قره قاط کمک می کند تا در این.

- مبارزه با عفونت:

غنی از آنتی اکسیدان، آب آلبالو کمک می کند تا به سرکوب برخی گونه های هموفیلوس آنفلوآنزا برای جلوگیری از عفونت های دستگاه تنفسی و عفونت های دستگاه ادراری.

- جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی:

آب قره قاط می تواند رادیکال های آزاد در خون خنثی، برای متوقف کردن آنها از آسیب رساندن به علائم و اندام مانند قلب، که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. علاوه بر این، آن را نیز امکان آترواسکلروز را کاهش می دهد.

- Izbagat سنگ کلیه:

آب قره قاط حاوی مقادیر زیادی از اسیدهای آمینه، که می تواند جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه کمک و بهبود سلامت کلیه ها.

آب قره قاط نیز کمک می کند به تقویت سیستم ایمنی بدن و سیستم اسکلتی، بهبود پوست و سایر علائم شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

اگر چه آب آلبالو به ارمغان می آورد بسیاری از استفاده، اما آن را به نوشیدن در حد متوسط ​​لازم است. اگر شما می نوشند بیش از حد، ممکن است ناراحتی معده، اسهال، افزایش قند خون، و غیره

اگر شما سوال، ما یک پیام را ترک زیر تماس بگیرید و یا + 86-311-89261580 ما کمک به شما خوشحال هستند.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: